2014. június 5., csütörtök

~Epilógus~

*2 év múlva*
MinHyukkal összeköltöztünk, az egy és fél éves kisfiúnkkal együtt. A neve Lee Yong.
- Cica! - szólt nekem MinHyuk a szobánkból.
- Hm? - szaladtam be. Oppa az ágyon feküdt, Yong pedig a hasán. - Jaj, Omo!
- Gyere! Fektessük be a kiságyba! - vette le magáról, gyöngéden felemelte, és betette a kiságyba. - Már régóta kérdezni szeretnék tőled valamit, de nem tudom, hogy hogyan kérdezzem meg... - sóhajtott. - Song MiCha! Lennél a feleségem? - térdelt le elém.
- I-igen - bólogattam.
Ki gondolta volna, hogy huszonegy évesen lesz egy gyerekem, és el vagyok jegyezve... Hát, én nem. Főleg, hogy a világ legjobb pasija a vőlegényem...
-------
HAJÓÓÓ!:))
Hát, ennyi lenne. Egy kis rövidecske sztori volt, de remélem, hogy tetszett! Köszönöm szépen az old.megtekintéseket, a követőket, és úgy mindent. Ez most számomra egy levezető blog volt, ami most jól esett egy negyvenakárhány részes blog után, egy ilyen. Köszönöm!^^ Remélem, hogy tetszett, és hogy élvezhető volt!:)
♥Love everybody♥  Peace!:)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése