2014. február 21., péntek

~1.Rész~



*másnap 2 órakor*
- HyunAe! Mit vegyek fel? – néztem a barátnőmre.
- Te vagy a stylest! – hagyott faképnél. Bementem a szobájába, ahol a fehér ágyán feküdt. Az ágyán lila paplant terített le. Falon rengeteg poszter sorakozott, különböző fiúbandákról, például: BigBang, MBLAQ, SHINee, stb.. Maga a fal lila festékkel volt ellátva. Fehér szekrények álltak mindenhol, és azokon is rengeteg matrica volt.
- Nem tudom, hogy mit vegyek fel – sóhajtottam.
- Vegyél fel táncos ruhát! Amiben kényelmesen tudsz táncolni.
- Oké, köszi! – rohantam be a saját szobámba. HyunAe szobájához képest az enyém enyhén visszafogott volt. Halványkék falak, fehér bútorok, és rengeteg könyv a polcokon. Nem voltak poszterek a falamon, csak néhány közös kép HyunAe-val.
Barnás, vöröses (de inkább barna) hajamat leengedtem, mint eddig. Arra gondoltam, hogy egy táskába belerakom a táncos ruhát, és majd max. átöltözöm. Tehát, lilás barnás tornacipőt vettem fel, szakadtas farmerrel, ujjatlan barna, peace-s pólóval és farmer táskába, amibe fekete tornacipőt, fekete buggyos nadrágot és szürke ujjatlan pólót raktam.
*4-kor a kiadó tánctermében*
- Jó napot! – hajoltam meg, amint beléptem. Mikor felegyenesedtem, 7 fiút, és egy magasabb férfit láttam magam előtt. – Song MiCha vagyok! 18 éves.
- Áh, MiCha! Üdvözlöm! – jött közelebb a magas férfi. – Go Mi Nam vagyok! Szólíts csak Nam-nak!
- Rendben – bólintottam.
- Szerintem a srácokat már ismered! – mutatott a háta mögé. A 7 fiú éppen bemelegített. Akarom mondani 6, ugyanis az egyik le nem vette rólam a szemét. Pár másodpercig még farkasszemet néztünk, majd rámosolyogtam, és visszafordultam Nam-hoz.
- Nem igazán…
- Nem? – vonta fel az egyik szemöldökét. – Akkor majd megismerkedtek. Egyébként a csapatnevük Block B!
- Oké…
- Öltözz át! A folyóson balra az első ajtó az öltöző! A fiúk itt lesznek! – És kiment.
- Srácok! – szóltam, mire mind a 7-en rám figyeltek. – Elmegyek átöltözni, és utána ismerkedünk egyet, és táncolunk. Jó?
- Segítsünk öltözni? – vigyorgott egy vöröses hajú fiú.
- Szerintem menni fog egyedül is… - nevettem fel, és kimentem az öltözőbe. Fehér ajtója volt az öltözőnek, amire rá volt írva, hogy „Női öltöző”. Belül csempék sorakoztak egymás mellett, amik között néhol egy-egy lyuk feküdt. Fából készített padok voltak, kék vasrúddal átfogva. Leültem az egyikre, gyorsan átöltöztem, megfogtam a táskámat, amibe beledobáltam a ruháimat, és visszamentem a próbaterembe. Mindegyik srác a földön feküdt, és beszélgetett valamelyik társával. – Na, akkor kezdeném is a bemutatkozást! – Ledobtam a táskámat az egyik barack színű fal mellé, egy gyors pillantást vetettem a nagytükörben magamra, megigazítottam a pólómat, és a fiúk közé ültem. Mindenki néma csendben figyelt engem. – Song MiCha vagyok, szólíthattok MiCha-nak. 18 éves vagyok, táncoktatási egyetemre jártam (gyors talpalóra), amit már el is végeztem. A legjobb barátnőmmel lakom együtt. Ööö… Kihagytam valamit? – mosolyogtam rájuk.
- Van barátod? – érdeklődött egy fekete hajú fiú.
- Nem, nincs… - nevettem el magamat, és törökülésbe húztam a lábamat. – Na, Ti jöttök!
- Woo Ji Ho vagyok, becenevem Zico! – kezdte egy barna, kicsit hosszabb hajú fiú. – Én vagyok a leader, és 19 éves vagyok.
- Én Park Kyung vagyok, szintén 19 éves! – mondta a fekete hajú srác.
- Lee Taeil! – biccentett egy fekete sapis. – 21 éves vagyok!
- Pyo Ji Hoon, de szólíts csak P.O-nak! – vigyorgott az öltözős segítős gyerek. – 18!
- Kim Yoo Kwon! Inkább U-Kwon! – mosolygott egy barna hajú fiúcska. – 19!
- Ahn JaeHyo! – integetett egy aranyos szintén barna hajú fiú. – 21 éves vagyooook!
- Lee Min Hyuk vagyok, művésznevemen B-Bomb! – mosolyodott el egy rózsaszínhajú srác. Pont az, akivel „farkasszemet” néztünk. – Úgy szólítasz, ahogy akarsz. Oh, és 21 éves vagyok!
- Pacsiit! Mi vagyunk a legfiatalabbak! – nyújtottam ki a kezemet P.O felé, aki nevetve belecsapott. – Énekeljetek nekem egy picit!
- Neeem… Most szégyenlősek vagyunk… - torzította el Zico a hangját cukira.
- Naaa… Légysziii! – néztem rá kérlelően.
- Jó… - sóhajtottak. Elkezdtek énekelni, nem tudom, hogy pontosan mit, de nekem tetszett.
- Wíííí!! Ez marha jó volt! – tapsikoltam. – Esküszöm, olyan a hangod, mint T.O.P-nak! – fordultam ismét P.O felé.
- Ezt már nagyon sokan megszólták… - pirult el P.O.
- Nem, nem! Tök jó! Olyan mintha Te lennél… - gondolkoztam, majd eszembe jutott. – P.O.T!!!
- Mi? – lepődött meg U-Kwon.
- T.O.P visszafele! P.O.T!
- Kreatív csaj vagy, az biztos! – nevetett fel B-Bomb.
- Köszönöm! – „hatódtam meg”. – Na, akkor kezdjük a táncolást!
- Ezaz! – „lelkesedett” mindenki.
- Naa! Lelkesebben!
- EZAZ! TÁNCOLUNK!! JUHHÚÚÚ! – kezdtek ugrándozni.
- Na, azért! – nevettem.
A próba nagyon jól telt. Mindenki ügyes. Főleg B-Bomb. Szuper mozgása van. Van érzéke a tánchoz!
***
Mikor hazaértem HyunAe letámadott.
- Milyen volt? Kik voltak? Helyesek?
- Először is, nyugi. Másodszor én jól éreztem magamat. Ééééés – Itt tartottam egy kis szünetet. -, a Block B-vel táncolok…
- A BLOCK B-VEL? – tátotta el a száját. – OMOOO! EGYSZER MINDENFÉLEKÉPPEN ELMEGYEK EGY PRÓBÁTOKRA, VILÁGOS?!
- Jó-jó-jó! – nyugtattam le. – Egyébként nagyon helyesek! – haraptam az alsó ajkamba.
- Tudoooom!! – feküdt le a földre. – És, valaki már elnyerte a tetszésedet?
- Hát… Van egy… De… Még nem ismerem Őket annyira, szóval csak külső alapján.
- Oké, de ki?
- B-Bomb. Nem sokkal előzött meg mindenkit, de… Nagyon jól táncol…
- P.O az enyém! – szögezte le.
- Oké-oké! Nem nyúlok a „pasidhoz”!
- Ajánlom is! – nevetett fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése