2014. február 22., szombat

~2.Rész~

A Block B-vel megbeszéltük, hogy másnap ismét ugyanott, ugyanakkor találkozzunk, csak találjak is ki egy koreográfiát akármilyen dalra. Én Ciara – Like a boy-ra gondoltam. Otthon rengeteget táncikáltam, mire végre megszületett a tánc. Zenét is vágtam hozzá, és le is írtam, nehogy elfelejtsem.

*Másnap*                                           

- Halihó srácok! – rontottam be a próbaterembe (már átöltözve a táncos ruhámba), ahol a Block B tagjai már bent voltak.

- Sziaaa! – integetett JaeHyo és U-Kwon intenzíven. Miután leraktam a táskámat a fal mellé, én is elkezdtem nekik integetni.

- Miújság, Szépség? – dőlt hátra a padlón mosolyogva B-Bomb.

- Semmi különös… És nem vagyok szépség… - pirultam el. – Veletek mizújs?

- Megvagyunk! – bólintottak.

- Kíváncsian várjuk a táncot! – kacsintott Zico.

- Azt a rohadt életbe! – kaptam a számhoz.

- Mi van? – ijedt meg mindenki.

- Otthon hagytam a zenét… - terültem el a padlón a fejemet fogva. Hirtelen kopogtak az ajtón. Egy riadt arc kukucskált be, amit én egyből felismertem. – HyunAe?

- Sziasztok… Ne haragudjatok, hogy zavartalak titeket, de MiCha, ezt az asztalodon találtam, és amiért rá volt írva, hogy „Fiúknak tánchoz”, ezért gondoltam, hogy fontos lehet… - magyarázta félénken.

- Choi HyunAe! Te egy Istennő vagy! – tápászkodtam fel, odamentem hozzá, és megöleltem. – Omo! Imádlak!

- Na, jól van… - nevetett fel. – Szívesen!

- Ööö… Srácok, Ő a legjobb barátnőm! Choi HyunAe! Ismerkedjetek össze, addig én berakom a zenét! – P.O nagyon bámulni kezdte a barátnőmet, akinek az egészséges színű arcbőre egyből rák vörösre váltott. Odaballagtam a CD lejátszóhoz. Nagy, fekete doboz volt, rajta sok-sok gombbal. A bökkenő már az elején az volt, hogy nem tudtam felnyitni a lejátszó tetejét. Mindegyik gombot végig próbáltam, de semmi.

- Hadd segítsek Cica… - lépett mellém U-Kwon. Megnyomta a lejátszó fedelét, ami egyből felpattant.

- Köszönöm! – suttogtam. Belehelyeztem a CD-t, és lecsuktam a tetejét.

- P.O-nak tetszik a barátnőd! – közölte őket nézve. – Kevés embert szokott így „körbeugrálni”.

- Ezt hogy érted? – figyeltem HyunAe-ékat. P.O-n kívül, mindenki inkább táncolt, viszont P.O.T áhítattal nézte minden mozdulatát a barátnőmnek. – Már értem…

- Na, látod! Fejlődésképes vagy! – kacsintott.

- Nekem… Mennem kell. Hagylak titeket táncolni! Sziasztok! – ment ki az ajtón a barátnőm.

- A francba… Még a telefonszámát sem kértem el! – verte a fejét P.O.

- Ha kell, megadom… - mosolyogtam.

- Lekötelezel! – tárta szét a karját. Értettem a célzást. Ellöktem magam a CD-s lejátszós asztaltól, és odafutottam hozzá. Szó szerint beleugrottam az ölelésébe. – Ne! Nem vagyok ennyire jó kondiban! – próbált megállni a lábán.

- Jól van… - nevettem, és visszaugrottam a földre. – Először is azt terveztem, hogy eltáncolom a táncot egészbe, és utána megtanítom. Jó?

- Tökéletes! – ült le a tükörnek támaszkodva JaeHyo. Odasétáltam a fekete dobozhoz, és amikor mindenki kényelmesen elhelyezkedett a tükör előtt, elindítottam (nem volt nehéz, oda volt írva a gomb alá, hogy „Play”). Miután elindult, még volt egy kis zenés rész, ami csak úgy kellett bele, úgyhogy nyugodtan el akartam helyezkedni a terem közepén, de út közben kicsit megbotlottam, aztán amint visszanyertem az egyensúlyomat próbáltam hárítani egy kis balettosabb mozgással. Ennek eredménye az lett, hogy mindenki röhögni kezdett a bénaságomon. A táncot viszont hiba nélkül eltáncoltam. A végén mindenki tapsolni kezdett.

- Ez nagyon jó! – mosolygott Taeil.

- Köszönöm! – állítottam le a zenét, ugyanis ismét elkezdődött előröl.

- Ezt én is meg akarom csinálni! – állt fel JaeHyo, aki egy poliphoz hasonlóan kezdett el mozogni.

- What?! – néztem rá hülyén.

- Nézd el neki! Néha nem tudja mit csinál! – legyintett Kyung röhögve.

- Tényleg így nézett ki ahogy táncoltam? – riadtam meg, mire teljesen realizálódott bennem a helyzet.

- Mi?! Nem! Nyugi. Csak… Én egy polip vagyok… - nézett rám komolyan JaeHyo.

- Egy polip… - motyogtam, majd csukott szemmel megráztam a fejemet, és visszafordultam a többiekhez. – Na, megtanuljuk?

- Aha! – tápászkodott fel mindenki.

A fiúk nagyon ügyesek voltak most is. B-Bomb ismét elképesztően mozgott.

- Ha holnapra elhozzátok nekem az egyik dalotokat, amihez még nincs MV, akkor megoldhatjuk a problémát! Csak nekem kell hozzá a zene, mert randomban nem csinálhatok táncot… - lihegtem, aztán beleittam a vizesüvegembe.

- Ha eljössz hozzánk, megmutatjuk, és kitalálhatjuk együtt is! – ajánlotta fel Zico.

- Nekem oké… - vontam meg a vállamat. – Gyorsan átöltözöm. Addig szerintem tegyétek Ti is ezt!

- Jó-jó! Találkozzunk az épület előtt! – bólintott Kyung. Mindannyian kimentünk a teremből. A fiúk a férfi öltözőt vették célba, én meg a nőit. Éppen előttem ment B-Bomb, és mielőtt bementem volna az öltőzőbe, elkaptam a kezét, mire megfordult.

- Nagyon jól táncolsz… - közöltem vele.

- Köszönöm szépen! – mosolyodott el. – Te sem panaszkodhatsz.

- Azért örülnék, ha olyan mozgásom lenne, mint neked!

- Ne akarj olyan lenni, mint én. Te attól vagy különleges, hogy nem hasonlítasz senkire – mosolygott, majd adott egy puszit az arcomra. – Az épület előtt találkozunk! – ment be a férfi öltözőbe. Én is berontottam a női öltözőbe, lezuhanyoztam, és felvettem a ruháimat. Kirohantam az épület elé, félig vizes hajjal.

- Várjatok még egy percet légyszi! – dőltem a térdemre lihegve, ugyanis nagyon gyorsan készülődtem, mert egyébként lassú vagyok.

- Miért siettél ennyire? – lepődött meg Kyung.

- Mert nagyon lassú vagyok! – magyaráztam.

- Megvártunk volna! – értetlenkedett.

- Oppa! – szóltam rá. – Akkor még holnap is itt vártatok volna!

- Neked még vizes a hajad! – érintette meg JaeHyo. – Most nincs olyan jó idő, szóval vedd fel a pulcsidat!

- Nem hoztam pulcsit! – túrtam a hajamba.

- Tessék! – adta oda B-Bomb arrébb tolva JaeHyot, és odaadta a fekete, „Swagdeez” feliratú belebújós pulcsiját. Amint belebújtam, feltette a kapucnit a fejemre.

- Köszönöm… - motyogtam zavartan.

- Mehetünk! – jelentette ki Taeil.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése