2014. február 21., péntek

Prológus


- Haló? – vettem fel a Sony Xperia Tipo típusú telefonomat.
- Jó napot kívánok! Song Mi Cha-val beszélek? – kérdezte egy hang.
- Igen…
- Örömmel jelentem, hogy a felvételiét elfogadtuk, mint koreográfus, és mint stylest. Egy nem rég debütált bandánál kellene dolgoznia.
- Köszönöm szépen! – ugrándoztam. – Mikor mehetek?
- Holnap 4-re legyen a Brand New Stardom kiadó tánctermében. Oh, és készüljön úgy, hogy már táncolni is fognak! Mármint az együttes tagjai tanítanak Önnek pár mozdulatot.
- Rendben! Köszönöm szépen! – letettem a telefont és ugrálva sikongattam. Hmm… Nem rég debütált banda… Lehet, hogy fiúk? Wáá!
- Mi történt? – rohant be a szobámba középhosszúságú fekete hajú barátnőm és egyben lakótársam, Choi HyunAe.
- Felvettek koreográfusnak és stylestnek! – ugrándoztam előtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése